29 oktober 2012

  2012-10-29 / 20:20:35 / Oslo /
Hallå där. Har haft en finfin helg hemma hos mitt hjärta. Riktigt mysig verkligen. Har eldat i kaminen, lagat god mat, bakat, kollat film och serier och bara legat i soffan och myst. Underbart, saknar honom redan.

Förutom allt mysande så har jag även gjort högskoleprovet som gick rätt bra. Skönt att det är gjort iaf, och förhoppningsvis räcker resultatet för att kunna komma in på programmet jag vill läsa. Och nått annat vettigt har jag nog inte gjort under helgen.
 
Idag var det dags för jobb igen och det känns riktigt segt att det bara är måndag.. Hatar måndagar och tisdagar, är så många tidiga mornar kvar till helgen då.. Efter jobbet idag gick jag på pumpa-jakt och hittade tillslut en bra. Den ska med till jobbet där det är halloweenfirande på onsdag :)
 
Eldade en massa i kaminen i helgen.. Mys!

Var på brogårn och skrev prov i 8h..
Bakade apelsinchokladbrownies..
Fick en råsaftcentrifug och gjorde mig satsumas- apelsin- och morotsjuice. Gott!!
God brunch med babe igår :)
Min fina pumpa :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: