16 september 2012

  2012-09-16 / 21:01:03 / Oslo /
Har haft en så himla mysig helg! Min älskade kom hit i fredags kväll och då blev det en sen middag. Igår sov vi länge och bara låg och drog oss och myste innan vi klev upp och tog bussen ner till Aker Brygge och kollade runt på matmarknaden på rådhusplassen. Var sjukt mycket folk, så gick knappt att komma fram till de olika stånden.. Men några tidningar fick jag med mig hem iaf, ska läsas och inspireras av!
 
När vi kom hem igen började jag med maten som skulle ätas på kvällen och medans den kokade på spisen några timmar så kikade vi på film. Senare kom Malin och Johan hit och då blev det middag och efterrätt, några glas vin och lite kortspel. Himla trevlig kväll!
 
Och idag har jag verkligen legat i sängen heeeela dagen typ. Första halvan av dagen med mitt hjärta, och andra halvan själv.. Föredrog det förstnämnda! Känns väldigt ensamt nu och jag saknar min Steven en massa.. Men en mysig helg blev det som sagt iaf :)
 
Världens coolaste pojkvän. Massor med inspiration!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: