25 september 2012

  2012-09-25 / 20:30:14 / Allmänt /
Godkväll! Har haft en riktigt trevlig eftermiddag idag. Efter jobbet mötte jag upp Isabell och en vän till henne och gick till Wayne's för en fika. Jag jobbade med Isabell på rygge flygplats 2010, och vi har inte setts sen dess. Två år sen alltså, så det var riktigt kul att ses idag och catcha upp! Riktigt mysigt också att sitta inne på ett café och dricka chailatte medans det regnade och var kallt ute.
 
Sen kikade vi lite i affärer och när de tog bussen hem så for även jag hem och tog en lååång och varm dusch. Skönt. Och nu har jag precis sett ett avsnitt Masterchef och snart blir det att sova, imorn är det massa att göra på jobbet så då ska jag va pigg! :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: