27 september 2012

  2012-09-27 / 20:13:58 / Oslo /
Har inte så mycket kul att skriva om nu direkt, men kände för en gångs skull för att blogga iaf! Både igår och idag har det blivit långa jobbdagar. Direkt efter jobbet igår åkte jag till Sodexos huvudkontor för en IK-matkurs som höll på i några timmar. Och idag efter jobbet var det dags för personalmöte som också det höll på i några timmar. Så har inte haft så mycket annat för mig de här dagarna.
 
Imorn efter jobbet åker jag hem till Kristinehamn och till min fina älskling som fyllde år igår! Så blir att fira honom i helgen och så hoppas jag även på en svampjaktstur i skogen.. Vill fylla frysen med kantareller :)
 
Nej nu hoppade visst min ena lins ut så jag ser knappt vad jag skriver så detta får räcka! God natt!
 
Längtar tills jag får pussa på min prins imorn kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: