5 september 2012

  2012-09-05 / 20:47:04 / Film/tv/böcker /
Har precis sett klart på filmen The Lucky One som käre maggan tipsade mig om, och den var såå fin! Började nästan gråta på slutet. All kärlek i filmen gjorde dock att jag nu saknar min Steven som en tok. Längtar så tills på fredag kväll..
 
För övrigt så har jag typ jobbat ihjäl mig idag, hade inte ens tid att gå på toa eller ta mig ett glas vatten typ. På hela dagen. Var aningens uppe i varv när jag slutade, så var så skönt att bara gå och lägga mig på en filt i parken med maggan och chilla och njuta av solen när den väl visar sig.
 
Och imorgon är det dags igen, och så en dag till efter det. SEN, sen får jag äntligen två dagar ledigt! Två dagar som är fullbokade med saker jag ska göra hemma, men på lördag ska jag iaf sova lääänge..
 



maggan

hahahaha kul Bild....

2012-09-05 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: