24 januari 2013

  2013-01-24 / 20:03:29 / Oslo /
Imorgon gör jag min sista fredag på jobbet, sista gången jag steker våfflor i flera timmar imorgon. Det känns lite konstigt, bara 5 arbetsdagar kvar. Men samtidigt skönt! Längtar tills jag slipper vakna av alarmet 05.40 varje morgon.. 
 
I veckan har det inte hänt så vidare mycket. Jobbade 15h igår, var fest på KLP. Bra med lite extra cash såhär innan resan! Det behövs verkligen. Idag var hon som ska ta över mitt rum här för att fixa lite och snart ska jag nog sova. Är. så. trött. Sov hur dåligt som helst inatt, ännu en gång drömde jag en mardröm om flyget från Barcelona till Sao Paolo.. Har haft mardrömmar om det sen vi bokade flyget i princip. Vill iiiiinte flyga.
 
Nej, nu blir det dusch och sen sova!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: