7 januari 2013

  2013-01-07 / 20:52:43 / Oslo /
Nu har det redan gått en hel vecka på det nya året, känns som det var igår vi stog och skålade vid 12-slaget. De vanliga rutinerna med jobb är tillbaka och alla dess tidiga mornar. Att alarmet ringer 05.40 är ingenting jag saknade under julledigheten.. Men samtidigt skönt att tjäna pengar igen, behövs verkligen!! Bara 30 dagar kvar nu.. :D
 
Helgen var iaf hyfsat lugn. Blev bjuden på middag hos Malin och Johan i fredags kväll, i lördags var det jobb som gällde, julgransplundring på KLP och sisådär 94 barn som ville träffa tomten. Och igår var jag bara hemma och vilade, har nämligen dragit på mig en förkylning..
 
Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen sova! Är man sjuker och trött så är man.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: