Torsdag

  2013-01-31 / 17:12:11 / Oslo /
Det är redan torsdag, helt sjukt vad fort dagarna går. Har iaf varit ett par trevliga dagar sen jag skrev sist! Fikade med Isabelle i tisdags och igår var Malin här en sväng. Känns så konstigt att när vi sa hejdå till varandra så är det flera månader tills vi ses igen. Troligen blir det inte förens till sommaren nån gång. 
 
Gjorde även min sista dag på jobbet idag, så nu är jag arbetslös. Jag som inte skulle gråta när jag sa hejdå kunde inte hålla mig, börjar nån annan gråta så börjar jag också gråta på en gång.. Blev lite övertid idag också så att jag kunde göra klart allt för imorn, är en hel del att göra imorn och ingen där som har tid att göra mitt jobb egentligen. Men hoppas att det går bra! :)
 
Resten av dagen ska jag ta och börja packa lite och städa här hemma.. 
 
På lördag är det tack och hej då till Oslo för denna gång! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: