fredag

  2013-07-12 / 19:21:39 / Oslo /
Sitter just nu i Malins lägenhet i Oslo och ser lite på tv medans hon är och jobbar. Kom hit igår kväll och idag på förmiddagen var jag på Gardermoen för att skriva på papper, har nämligen fått jobb där! Ska städa flygplan på nätterna varannan vecka, lär vara ett ganska slitigt jobb men ska bli skönt att bara jobba varannan vecka.
 
Så inatt är det dags för första jobbnatten, är ganska trött redan nu så får se hur pigg jag är kl 7 imorgon bitti när jag äntligen får gå och lägga mig.. Ska iaf bara jobba 3 nätter nu och nästa vecka är jag ledig, skönt med en mjukstart, har ju ändå inte jobbat sen januari.


maggan raggan

de luktar skäljmedel ju ;)

2013-07-15 @ 09:35:34
URL: http://entillsvenskioslo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: