tisdag 16 juli

  2013-07-16 / 11:08:41 / Oslo /
Nu har jag gjort mina 3 upplärningsnätter på jobbet och efter bara 3 nätter var jag helt slut typ. Hann inte riktigt ställa om mig till att jobba natt och det var ett ganska fysiskt jobbigt jobb. Blir nog ganska tufft med 7 nätter i rad sen men det ska nog gå bra! En natt var jag inne och kikade i ett av Norwegians Dreamliner flyg, det var riktigt fräscht! Finaste flyget jag varit inne i tror jag, cabin-ljusen i olika färger gjorde att det såg as modernt ut. Jag som är flygrädd vill dock verkligen inte flyga med det förens alla brand och batteriproblem slutar poppa upp på nyheterna var och varannan dag..
 
Är iaf hemma nu, men åker till Öckerö senare ikväll och är där tills på fredag och då åker jag och Malin till Örebro och hälsar på Madde, så så mycket tid hemma blir det inte. Men kommer nog bli en himla bra vecka tror jag! :)
 
Bild från google..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: