Playa del Carmen

  2013-05-27 / 18:41:02 / Resor /
Efter seglingen spenderade jag två nätter i Panama City med resten av gruppen från båten. Vi åt väldans god mat, åkte till Panama kanalen och kikade på enorma båtar, shoppade och lite annat. Trevligt! I fredags sa jag hejdå till gänget och åkte till flygplatsen och flög till Mexiko.
 
Så nu befinner jag mig i Playa del Carmen och här ska jag bara chilla ett tag. Stranden är riktigt nice, mexikansk mat är grymt gott och vädret är underbart. Har bara legat på stranden hittills och stekt, inte helt fel. Har även ätit lite riktig tacos, svensk tacos är verkligen en helt annan sak än mexikansk tacos. Men gott är det, minst sagt!
 
Nu ska jag ta och kleta på mig solkräm och sen kila iväg. Ha en bra dag alla!
 
Tummen upp för Playa del Carmen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: