Underbara sydamerika

  2013-10-18 / 16:17:36 / Bilder /
Hej där! 
Har precis ätit hemmagjord sushi till lunch, det var riktigt gott! De blev inte så fina som köpesushi direkt och inte lika gott, men det stillade sushi-begäret iaf. Och nu ska jag fortsätta med min fotobok från backpacking-trippen tidigare i år, "Från Rio de Janeiro till New York" får boken heta. Jag längtar tillbaka så otroligt mycket när jag sitter och kollar igenom bilderna. Vad mycket vi var med om! Och vilka fina ställen vi besökte! Alltså, Bolivia och Machu Picchu i Peru är ju bara obeskrivligt. Tänk att jag har fått se sånna häftiga ställen!
 
Igårkväll hade jag, Malin, Anna och Madde tapaskväll här hemma hos mig. Jag och Malin fixade med maten i flera timmar och det blev riiiiktigt gott! Var en så mysig kväll med massa prat om allt och ingenting, massa skratt, MASSA mat och sen supermys i soffan med filtar, te och tända ljus. Bästa vännerna!!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: