13 september

  2013-09-13 / 12:54:03 / Mat&bak /
Hade en trevlig dag med Anna igår, åt lunch på Lev Vackert, kikade på loppis och bakade vaniljbullar. Kom ihåg varför jag inte bakar bullar oftare, det tar ju såå lång tid med all jäsning. Så tråkigt att bara sitta och vänta hela tiden. Men goda blev dom iaf! När Anna och Peder åkte hem efter lite fika så gjorde jag massa köttbullar som åts med potatis och gräddsås till kvällsmat och efter det däckade jag i Stevens knä i soffan. Trodde nog att jag var friskare än jag var igår, på kvällen mådde jag verkligen pyton och var totalt död.
 
Och idag känner jag mig verkligen superföryld. Sitter med papper uppkört i näsan eftersom det rinner så och halsen och huvudet gör ont. Vill vara frisk!! Alldeles soligt är det ute också, får se om jag orkar mig ut på en kort promenad och hämta ut två paket som kommit!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: