september

  2013-09-01 / 11:34:31 / Vardag /
 
God morgon från sängen!
 
Här ligger jag med min älskade och drar mig, vill inte riktigt gå upp än. Var visserligen uppe nån timme vid 8 pga ryggen, men var så trött så gick och la mig igen när jag inte hade ont längre. Är ju så skönt att ligga i sängen halva söndagen..
 
1 september idag alltså. Nu är det officiellt höst. Sommaren var riktigt bra men den gick för fort! Men höst är ändå rätt mysigt det med. Stickade tröjor, tända ljus på kvällarna, alla färger på träden och allt annat som hör till.  Det blir mys!
 
Veckan jag varit ledig nu har varit finfin! Har umgåtts med fina vänner, varit ute i spöregn och plockat svamp, varit på kalas, ätit kräftor, bakat lite godsaker, shoppat lite i Karlstad och myst massa med Steven! Imorgon är det dags att åka till Norge igen för en veckas jobb.
 
Nej nu måste jag nog kliva upp.. Ha en fin dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: