Alla hjärtans dag!

  2014-02-14 / 18:27:52 / Vardag /
Glad alla hjärtans dag allihopa! Idag har det inte varit någon skola för min del, så skönt med långhelg! Har haft en bra vecka hittills, roliga föreläsningar mån-ons, igår gjorde jag en muntlig presentation i proffessional skills (så skönt att den är gjord!) och sen var jag på biblioteket och gick brevid för att lära mig hur det fungerar i disken där. Ska nämligen jobba lite extra som vikarie, kan behövas lite extra-cash nu när jag pluggar!
 
Nu ikväll blir det tre-rätters med min älskade Steven och filmmys och så. Och resten av helgen är 50-års kalas och klippning av håret inplanerat. Vad som sker mer vet jag inte, men det blir nog en bra helg! :)
 
Har typ iiinga bilder på mig och Steven, men här är vi iaf i Ecuador! Världens finaste kille <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: