Födelsedag och jobb

  2014-02-26 / 22:16:07 / Mat&bak /
I torsdags var det minsann min födelsedag, hela 24 år är jag alltså nu. Känner mig mer som 22! Mycket firande blev det dock inte på torsdagen då det var skola och jobbintervju som gällde för mig och Steven hade träning på kvällen. Så i lördags blev det kalas för mig istället. Var verkligen bokstavligt talat fullt hus här hemma. Fick många jättefina presenter och bjöd på lite fika. Hade gjort en tårta för typ första gången och den blev helt okej! :)
 
Men som sagt, var ju på jobbintervju i torsdags. På Nordea. Och jag fick jobbet! Så nu har jag extrajobb och sommarjobb under de här åren jag går i skolan. Om jag sköter mig då vill säga.. Ska bli kul iaf! Jag som velat jobba på bank typ hur länge som helst :)
 
 


Louise

Härligt Emma, grattis till jobbet! :D

2014-03-02 @ 18:23:52
URL: http://www.loaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: