Blöööhh

  2014-03-21 / 16:03:01 / Vardag /
Åh vad irriterande det är med all reklam överst på bloggen! Blogg.se har tydligen nått problem med annonserna och det stör mig, hoppas dom fixar det snart....

Men men. Nu är det iaf helg! Så skönt! Visserligen måste jag plugga till nästa tenta som är på fredag så blir inte mycket helg för mig, men ändå. Hade första tentan idag, det gick sådär. Kaaaaanske att jag får godkänt, men blir verkligen inte förvånad om jag inte klarat den. Skönt att den är gjord oavsett.

Ikväll blir det myskväll med Steven, god mat och nån film skulle jag gissa på (filmtips någon?), imorgon måste jag plugga och sen blir det att åka och se på hockey och söndag blir det också plugg. Förhoppningsvis hinner jag väll göra nånting mer roligt i helgen också :)


Malin

the perks of being a wallflower, bra film!! what maisie knew. Her.

2014-03-23 @ 11:03:42
URL: http://enenkeltillauckland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: