Sommar och sol och vi har kort tight kjol

  2011-07-26 / 22:17:40 / Vardag /
Har haft en härlig dag hemma hos pappa med Steven. Äntligen är det ju lite bra väder igen, så idag blev det sol, bad, god mat och födelsedagsfika. Pappa fyller år idag så blev lite tårta och så, gott gott.

Har även rensat ur två garderober som jag hade fulla med kläder och en massa andra prylar där. Helt otroligt vad mycket skitsaker jag hade proppat in i garderoberna. Och vad mycket fula kläder jag hade. Blev en hel sopsäck med kläder som ska skänkas bort.

Nu resten av kvällen ska jag och babe kika på filmen Arthur och så ska jag ta mig ett glas vin eller två (endast för att flaskan är öppen och måste drickas upp, man vill ju inte hälla ut ett gott vin ;) ). Ciao!



Nyymaans Träningsblogg

Har DU frågor om kost, hälsa eller träning? Jag har just nu en frågestund om detta så passa på att fråga precis det du undrar över. Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar!



Direktlänk: http://nyymaan.blogg.se/2011/july/fragestund.html#comment

2011-07-27 @ 11:32:40
URL: http://Http://nyymaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: