kitchen aid artisan

  2013-10-10 / 20:54:32 / Mat&bak /
Igår var det höstmarknad här i stan så jag gick ner och kikade lite med becka och köpte mig lite marknadsnougat, såklart. Present till Erik fixade vi också eftersom att han fyller 18 till helgen! Innan det fick jag skjuts av pappa för att hämta ett stort tungt paket, nämligen min nya kitchen aid i färgen creme! Har sålt den gröna och köpt en ny i en mycket finare färg, så nöjd! Kommer passa skitbra in i mitt framtida, stora vita kök! ;)
 
Idag har jag bara varit hemma och grejat. Gjort müsli, skrubbat duschdörrar och gjort en massa piroger med pulled chicken fyllning. 21 piroger åker in i frysen, så bra att ha mat i frysen när man inte orkar göra matlåda eller blir akuthungrig! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: