Första dagen

  2014-01-21 / 22:48:39 / Vardag /
Hej på er! Då var första dagen på universitetet som civilekonomstudent gjord. Mycket att ta in som vanligt när man börjar något nytt. En mängd med information rikare har vi blivit idag och vi hade första riktiga föreläsningen som var rätt kul och intressant! Så just nu känns allt väldigt bra, men får se hur jag känner när vi börjar med lite svårare saker.. Nästa vecka drar marknadsföringen igång och det är verkligen inte min grej! 
 
Nu är jag helt slut efter två långa dagar, märks att jag inte är van vid att gå upp tidigt på morgonen. Skönt att bara sitta i soffan med en kopp te och kolla på det mest hjärndöda program man kan kolla på - Paradise Hotel!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: