En junidag

  2011-06-02 / 17:24:56 / Vardag /
Då var vi äntligen inne i juni. Sommaren är här och som jag längtat! Dock tycker jag att det är alldeles för kallt ute fortfarande, går ju inte att gå i shorts än.. Men nu till helgen ska ju värmen komma tydligen, får hoppas att det stämmer :)

Nu är jag iaf hemma i Kristinehamn igen. Åkte från Oslo igår och efter lite förseningar så var jag framme vid halv 11 igår kväll. Blev då att gå och lägga sig direkt eftersom att jag varit vaken sen 3 på natten (började jobba tidigt..). Men det har varit kul att träffa alla på jobbet igen! Dom som är kvar sen jag jobbade då, hälften av alla som jobbar nu är nya typ så kan ju inte namnet på hälften av allt folk på jobbet typ.. :P

Idag har jag inte haft så supermycket för mig. Älskling är och jobbar och jag har plockat iordning lite här hemma, såg förjävligt ut när jag kom hem rent ut sagt.. Men nu börjar det bli lite ordning igen.

Bild från igår :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: