19 oktober 2011

  2011-10-19 / 20:53:52 / Vardag /
Jobbet idag var så seeegt, klockan stog verkligen stilla ett tag. Men tillslut så var klockan 4 och jag fick ta cykeln och trampa hemåt! :)

Väl hemma har jag inte gjort så mycket. Tänkte ta mig en powerwalk, men efter att ha stått upp sen 7 imorse så var jag rätt trött i benen och orkade verkligen inte.. Får bli till helgen när benen orkar ;) Istället blev det en långdusch och nu ikväll har jag lagat gooood mat! Recept kommer, var verkligen riktigt gott :)

Nu väntar jag bara på att babe ska komma hem från jobbet och mysa lite med mig!



Emma

sv, ja så kanske det var :D haha ne det är sant, vem vill ha spindlar i hemmet? :)

2011-10-19 @ 21:40:56
URL: http://emzaans.blogg.se/
Celine

Veckans blogg är igång på bloggen igen! Gå in på bloggen för att läsa mer om hur du anmäler dig!

Puss :) <3

2011-10-20 @ 22:45:04
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: