Och helt plötsligt var det söndag

  2011-10-16 / 12:51:37 / Vardag /



Söndag idag och jag ska bara slappa och ta det lugnt och ladda inför en ny jobbvecka. Blir även lite kalas hos Helena för att fira Erik och Jocke som fyllt år i veckan. Blir mat och en massa gott fika, skönt att slippa laga mat själv idag :) Måste iofs göra matlådor..

I fredags efter jobbet åkte jag hem och plockade ihop lite saker och åkte sen till Karlstad och mamma. Där blev det god mat, kolla på Idol och ett glas rött och lite mörk choklad. Mysigt. Och igår blev det en snabb sväng på stan och sen jobb i några timmar. Blev sen upphämtad av mamma efter jobbet och då åkte vi till IKEA och handlade lite småsaker. Trevlig dag!

Nu måste jag ta och klä mig och göra mig iordning. Sitter fortfarande i sovtröjan som ni kan se på bilden.. :)


isabel.olsson

fin blogg!

2011-10-16 @ 13:52:41
URL: http://isabelolssons.blogg.se/
Sanna

Hej, hur står det till med dig ?

jag har en liten önskan och undrar om du kunde tänka dig att hjälpa mig nå min dröm ?

Klicka in här och rösta på min dröm:

www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram



2011-10-16 @ 17:36:39
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: