4 juni 2012

  2012-06-04 / 22:39:26 / Vardag /
Det har varit sååå tråkigt att inte ha något jobb att gå till idag. Så jag har istället spenderat dagen med att dammsuga, bädda rent i sängen, baka bröd och kolla några avsnitt av Game of Thrones. Ja, nu har även jag fastnat för den serien. Steven har tjatat på mig så länge nu att jag ska kolla på det, så jag laddade ner första avsnittet för att se om det var något att ha, och nu är jag fast!

Nu ikväll har jag och Lizzie varit ute och gått 6km och det känns i benen nu, är ju inte direkt van vid att röra på mig.. Så resten av kvällen spenderas i sängen med ett glas farris och ananas och sista avsnittet på säsong 1 av Game of Thrones.



Nathalie

Ananas, ♥ xD

Fin blogg, besök gärna min blogg och släng in en kommentar så gör jag likadant, länkbyten skulle också vara roligt/bra?

2012-06-05 @ 22:00:38
URL: http://nadie.devote.se
Louise

Haha, bra att Steven fortsatte att tjata och du fastnade, för game of Thrones är sjukt bra! ;) Tänkte nog börja läsa böckerna när vi drar till Kreta i sommar, längtar som en liten get!

2012-06-07 @ 11:52:35
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: