Singapura

  2011-04-22 / 06:14:26 / Sydostasien 2011 /
Singapore var verkligen en stad som jag tyckte om, kan absolut tanka mig att aka dit igen! Vi var dar i 3 dagar och kollade runt i stan och en utav dagarna blev det en maaassa shopping. Gjorde av med jamt lite for mycket pengar. Men hur ofta ar jag i Singapore och kan handla i alla underbara affarer som finns dar??

Chinatown och Little India var hur mysigt som helst och helt annorlunda mot resten av stan, och omradet runt floden med alla tusentals matstallen var huuur apmysigt som helst. Synd bara att priserna ar som hemma i Sverige, det kanns som att det ar hur dyrt som helst da, sa det blev mest att ata pa foodcourts i kopcentren dar de har lite billigare mat :)

Men som sagt, Singapore ar awesome! Ak dit om du far chansen!!

(finns som alltid fler bilder pa fb, tar 10min for att ladda upp en bild pa bloggen..)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: