19 januari 2011

  2011-01-19 / 14:45:57 / Vardag /

Morgonen började riktigt bra med mys med min prins innan jag klev upp och gjorde oss lite brunch att äta i sängen. Amerikanska pannkakor med sylt, hallon och blåbär och choklad blev det (inte allt samtidigt då..). Riktigt gott och otroligt mättande.

Nu har jag precis gjort mig iordning så att jag är redo att möta dagen. Ska börja packa lite och plocka iordning allt som ska med och sen i eftermiddag/kväll blir det att fira mamma som fyller år idag och även fira mig i förskott eftersom att jag inte är hemma på min födelsedag.

Ha en bra dag allihop! :)



Sasha

Så god frukosten ser ut :)

2011-01-20 @ 19:38:24
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: