En härlig dag i juni

  2011-06-06 / 22:34:18 / Vardag /
Häääääärligt varm dag idag. Har varit hos pappa med AnnaSofia och Anki och badat och sådär, härligt. Innan det har jag och älskling varit duktiga och tvättat en massa, blev 4 fullproppade maskiner så nu är mina kläder äntligen rena igen.

Och nu på kvällen var det fullt med folk här och kollade på en serie som jag inte vet namnet på och som inte var så jättemycket att hurra över.. Sen när alla vandrade hemåt så gjorde vi oss lite god ceasarsallad, blev hur god som helst! Så nu är jag mätt som en ko men funderar ändå på att kila ut i köket och ta lite äppelpaj till efterrätt.. ;)



Anna

fyfan va härligt! jag måste få komma och kolla nån dag! haha det är ju verkligen rena ungdomsgården hos dig nu ;) haha

2011-06-07 @ 10:12:39
URL: http://annastjarnborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: