En onsdag

  2011-06-15 / 19:32:05 / Vardag /

Godkväll! Har haft trevlig dag i solen idag. Gick upp i hyfsad tid och åt bananpannkakor till frukost och gick sen hem till pappa där jag låg ute i solen ett tag. Lite senare kom även Anna dit och gjorde mig sällskap. Trevlans! När vi blev lite hungriga gjorde vi oss hamburgare och sen kom Anton och hämtade upp oss. For då ner på stan för en fika på Paus.

Paus var även typ halva Sp3a, så det var kul att träffas igen! Kändes som att man gick i gymnasiet igen när man satt där med alla och fikade, kan inte riktigt fatta att det gått två år..

Och nu är jag hemma i soffan, älskling ligger brevid mig och sover och dregglar. Ska väll väcka honom snart så att vi kan laga oss lite mat :)

 

Det blev goda bananpannkakor till frulle idag!

Sen låg jag i solen och lyssnade på musik :)

Och efter det kom fina Anna, till höger, och gjorde mig sällskap! :)



sanna och wilma

vilka fina bilder gillar den med iPoden på :)

KRAM

2011-06-15 @ 22:42:09
URL: http://tobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: