I love you, you sunny day

  2011-06-04 / 01:13:57 / Vardag /
Godkväll! Sitter och mumsar på Ben&Jerry glass just nu, muuuumma.. Ska väll gå och lägga mig snart hade jag tänkt. Har iaf haft en riktigt trevlig dag. Åkte som sagt till Karlstad i fördmiddags och var där typ hela dagen. Var till IKEA, Bergvik och en del andra ställen. Så blev lite köpt på IKEA och sen även ett par nya jeans, vilket jag faktiskt behövde.. ;)

När vi kom hem så blev det att grilla hos pappa på kvällen. En massa god mat och sen äppelpaj till efterrätt, så. himla. gott. Åt tills jag höll på att spricka. Har efter det varit på en liten promenad och sen blev jag upphämtad av As och Alex och åkte hem till Anki där vi suttit och ätit popcorn och pratat och haft det mysigt fram tills för en liten stund sen bara :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: