Radhusdisco

  2011-06-16 / 16:20:24 / Vardag /
Nu är jag snart klar med dagens sysslor, bara äta och gå till tåget kvar! :) Hann även med att gå till Maxi med syster för att köpa lite godis. Köpte mig även en bok där så att jag har något att läsa på tåget, en bok kostar ju i princip lika mycket som en tidning ju..

Beställde förresten en hel del kort för några dar sen så att jag kan göra iordning ett fotoalbum med bilder från asien, och idag fick jag fotona med posten. Nu måste jag bara välja ut dom bästa av dom jag framkallade.. Valde 178 bilder av typ 1600, vilket var riktigt svårt. Och nu ska jag få ner det till 100 bilder. Hmm.. Men det blir nog bra tillslut :)



LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2011-06-16 @ 17:41:01
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: