Tisdag den 7 juni

  2011-06-07 / 21:59:51 / Vardag /
Gick upp rätt tidigt idag och gick hem till pappa där jag satt i solen ett tag på förmiddagen. Sen satte vi igång med tujahäckplanteringen. Var väll typ 50 tujaplantor som skulle grävas ner så vi hade en del att göra. Men tillslut blev det klart och det blev så bra så!

Efter det grillades det lite kyckling till mat, så gott så. Och så lite grillad banan med choklad till efterrätt. Satt på altanen och jäste ett bra tag efter det innan jag gick hem igen. Väl hemma så råkade jag somna och sov ett bra tag, var verkligen helt galet trött..

Nu har jag iaf precis ätit lite mat och ska ta och bege mig ut på en kvällspromenad nu! Ciao!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: