AAAAHHH en gratis LITEN tårtbit!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2011-11-18 / 18:25:26 / Vardag /
Kom precis tillbaka efter att ha handlat lite på Maxi, och herreguuud säger jag bara!! Var redan trött och på dåligt humör innan jag åkte dit, och besöket på maxi gjorde det inte direkt bättre. En halv miljard jobbiga ungar sprang omkring precis överallt, det bjöds på tårta som halva kristinehamn var helt hysteriska över och ALLA skulle stå mitt i gången och äta den liiilla biten. Och eftersom att det är fredag så var det ett antal tusen personer som skulle handla = kaaaos. Note to self; handla inte på en fredageftermiddag igen!

Annars då.. Har som vanligt jobbat och nu är jag så trött så jag orkar nog inte göra mer än att ligga i soffan framför Idol ikväll. Lagom ansträngade! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: