London i december

  2011-11-05 / 15:55:25 / Vardag /
Har bara varit hemma hittills idag. Har diskat, dammsugit, myst med Molle, kollat TV, ätit mat och chillat. Lugn dag, men det är precis vad jag behöver. Känner mig fortfarande inte frisk direkt, så det blir en lugn helg med massa te och c-vitamin! :)

Har även bokat flyg till London förresten! 11-14 december blir det shopping och julhandlande. Kommer troligen vara proppat med folk som ska handla inför jul, men jag ser ändå fram emot det galet mycket! Var ungefär 1 år sen jag var i London så nu är det allt dags igen. Älskar ju den staden och kan åka dit hur många gånger som helst!

Sitter i min underställströja från Kari Traa som jag fick hem från Smartson för att testa. SÅÅ skön!

Vid Oxford Circus förra året. Mycket folk?!



Louise

Åhh, Gud vad roligt med London! Jag vill dit igen! ;) Vem/vilka ska du dit med? :) Du måste gå till Forever 21 då, ett trevånings-himmelrike kan jag lova!

2011-11-05 @ 17:18:08
URL: http://loaa.blogg.se/
Anna ♥

Hej! Vill du ha två biljetter till livesändningen till True Talent ikväll? Skriv till mig då, jag delar nämligen ut två :) Kram!

2011-11-06 @ 15:30:28
sanna och wilma

Hej!

Kika gärna in och anmäl dig till dagens blogg tävling! :-)



direkt länk:

http://tobelieve.devote.se/blogs/13799184/dagens-blogg-.htm#WriteComment



KRAM

2011-11-07 @ 19:20:15
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: