Cosmetic Warrior

  2011-09-20 / 21:56:31 / Ytligt /
Lagade en riktigt god kvällsmat idag, fläskkarrégryta med svamp. Till den åt vi ris. Recept finns här. Jag hade dock inte salsan i, men slängde däremot ner lite kantareller. Gott blev det. Middagen avnjöts framför Idol med älsklingen :)

Nu sitter jag och kollar på diverse tv-program och ska snart skölja av ansiktsmasken jag har i ansiktet. Köpte en ny från Lush när vi var i Rom, Cosmetic Warrior heter den. Den innehåller tea tree oil och vitlök som är jättebra om man har dålig hy. En ny favorit helt klart! Tycker att den fungerar super på min hy. Dock luktar den ju inte supergott.. ;)

Om ni undrar vad klicken i pannan är så är det en stor vitlöksbit. haha.



Anonym

Åh det lät samrrigt! Tror faktiskt att vi kan ha nån karré i frysen :)



Ja du är välkommen så fort pengarna trillat in :D

2011-09-20 @ 22:15:59
URL: http://somaelfa.blogg.se/
Anonym

Ja fast inte för tillfället :) Jo men jag tycker att det var helt okej:) Asså tiden susar ju inte förbi men det var roligt att prata med massa folk :) Var funderar du på? :)

2011-09-22 @ 14:19:47
URL: http://somaelfa.blogg.se/
Anonym

Jaha okej. Asså jag har ju inte jobbat med telefonförsäljning men på mitt jobb handlar det inte alls om att sälja. Ingen provision och fast lön. Vad låg lönen på? Jag tyckte ändå att de var helt ok. Du kan ju alltid testa :)

2011-09-22 @ 16:52:21
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: