14 april 2012

  2012-04-14 / 18:36:35 / Vardag /
Äntligen är det fina vädret tillbaka i Oslo! Så himla härligt har det varit ute idag. När jag kom hem från jobbet imorse gick jag och la mig direkt, sov typ 5h eller nått så är suupertrött nu. När jag klev upp och hade gjort mig iordning så tog jag bussen ner till Aker brygge där jag mötte upp pappa. Satt i solen och åt supergod lunch på T.G.I.F., blev sjukt mätt, men gott vare. Gick sen genom stan bort till tågstation där han tog tåget till sverige och jag tog bussen hem.

När jag kom hem hade lasset från IKEA med säng och bokhylla kommit! Så det har det pysslats med här hemma sen dess. Ska bli så skönt att sova i en säng inatt. Ska faktiskt inviga den nu, en liten powernap är mycket behövligt känner jag för att jag ska orka jobba inatt igen..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: