19 april 2012

  2012-04-19 / 22:07:49 / Vardag /
Blev bara 3½h på jobbet idag, systemet vi använder kraschade och IT-killarna går hem vid 4 på dagen, så ingen kunde fixa det så vid 7 ikväll fick jag traska hem igen, skönt :) Tur att det var just idag eftersom att jag ska upp tidigt imorn, jobbar dag imorgon så att jag ska kunna möta upp Steven på bussterminalen när han kommer hit :D Iiihh hoppas jobbet går fort imorgon, längtar så tills jag får slänga mig runt halsen på min prins!

Just det, innan jobbet idag bakade jag brödet som Madde tipsade mig om, och det blev sååå gott! Måste baka det igen när det är slut alltså, om jag inte är trött på det då eftersom att det blev tre limpor som bara jag kommer äta.. haha, men jisses alltså, det blev bra måste jag säga.

Nej nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen och sen sova så att jag orkar upp halv 7 imorn bitti :) Natti!

Bröd med morot, russin och valnötter :)



madde

MUMS! :D

2012-04-20 @ 07:42:13
URL: http://somaelfa.blogg.se/
malin

tack :D spara tills ja kommer!! :D

2012-04-20 @ 08:32:55
URL: http://lisamalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: