Måndag

  2012-12-17 / 17:51:59 / Oslo /
Hejsan. Idag är det måndag, igen. Tycker att det jämt är måndagar. Var ett tag sen jag bloggade nu men har varken haft ork eller lust. 
 
Förra veckan på jobbet var förjävlig rent ut sagt. Var s.j.u.k.t mycket att göra, hann knappt andas. Massa, massa möten som jag bokstavligt talat sprang emellan. På torsdagen blev det typ 17h jobb, och knappt nån sömn natten till fredag. Så när helgen kom var jag helt slut. Har aldrig varit så skönt att sova ut som det var i lördags!
 
Helgen som var spenderades mest hemma, slappandes. Men några timmar på stan med Malin blev det. Lite julklappsshopping och även en tröja till mig. Första plagget jag köpt till mig själv på jag vet inte hur länge. Men med halvskatt och hårt slit på jobbet så tyckte jag att jag förtjänade det.
 
 Helkass bild från pakistansk tema-dag i fredags. Både jag och Shamim hade svårt att fastna på bild.. Men hade inte direkt tid att stå och posa när vi hade 10000 saker att göra.
 Mysig tröja som fick följa med hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: