Tiiiisdag

  2012-12-04 / 20:36:28 / Oslo /
Helgen spenderades hemma i Kristinehamn med min underbara Steven. Blev en sväng i Karlstad, lite firande av becka, god mat lagades och pepparkaksbak hos svärisarna. Riktigt mysig helg!
 
Igår blev det en sväng i lite affärer med Anna efter jobbet för att kika efter lite julklappar. På kvällen bjöd Amna på mat här hemma och det kikades på norska julkalendern. Mysigt!
 
Och idag har jag inte gjort så vidare mycket. Personalmöte efter jobbet så kom inte därifrån förens 5 eller nått sånt, sen har jag bara slappat här hemma och kollat på lite serier. Tror faktiskt jag ska ta och lägga mig snart också. Sov skitdåligt inatt för det var så kallt här. Är så dåligt isolerat runt fönstren så det drar kallt. Men nu är elementen på högsta värme och brassar på, inatt ska jag sova utan att frysa!
 
gammal bild!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: