14 juli 2012

  2012-07-14 / 23:38:21 / Vardag /
Äntligen har solen lyckats tränga igenom molnen här i Oslo! Efter flera veckors regnande har det idag varit sol hela dagen. Precis lagom till att Steven kom hit :) Har haft en så bra dag så. Låg och drog oss länge i sängen i förmiddags och traskade sedan ner mot stan där vi gick upp på Operahuset och kikade på utsikten därifrån.

Sedan kikade vi lite på stan och vandrade vidare mot Aker brygge där det blev en glass i solen innan vi mötte upp Johan och Viktor och några till och satte oss på en uteservering på tidigare nämnd brygge, trevligt! Senare på kvällen blev det käk på Jensen's Böfhus, galet gott!

Och nu är älskling iväg på fest och jag ska snart dra och jobba några timmar.. Otaggad!! Men är ju värt det när lönen kommer..

Min fina :)



Johanna K

Härlig blogg! Om du är intresserad så har jag varit och fotat på Warner Bros Studios där de spelade in Harry Potter! Kika in på min blogg i så fall :)

2012-07-19 @ 01:14:53
URL: http://methodacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: