25 juli 2012

  2012-07-25 / 21:29:00 / Vardag /
 
Idag var det ganska lugnt på jobbet igen, skönt. Och efter jobbet hade jag tänkt lägga mig i parken och sola eftersom det skulle vi fint väder, men nehe då, självklart regnade det när jag slutade. Sprack dock upp senare, men då var klockan så mycket så ingen idé att sola då..
 
Istället spenderade jag denna eftermiddag i köket där jag bakade äppelkaka och rulltårta som jag nu fyllt frysen med. Alltid bra att ha när tre sockerälskande tjejor bor tillsammans. Det går åt ganska mycket onyttigheter här på Bjerregaards gate på en vecka.. Det nyttiga livet som inkluderar träning går med andra ord inte så bra. Men vad gör det om hundra år?
 
Recept på godsakerna kommer! Nu ska jag sova, bara två dagar kvar innan ferie.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: