4 juli 2012

  2012-07-04 / 21:27:21 / Vardag /
Så har det gått några dagar sen jag bloggade igen, så här kommer en liten sammanfattning av vad jag haft för mig!

I måndags var det jobb, sen ut och springa med Lizzie, när vi kom hem moffade vi oreokakan som var kvar och blev höga på socker och sprang ut på gatan och tog en bokhylla som stog där och bara skrek att den ville in till oss. Så nu står den fint i våran hall!

I tisdags efter jobbet träffade jag Anna och drog till Vigelandsparken och la oss i gräset och kollade på folk. Blev dock rätt kallt så for hem efter nån timme och då bakade jag kladdkaka innan det var sovdags!

Och idag gick jag, Lizzie och födelsedagsbarnet Anna ut till parken och åt kladdkaka, drack vin och njöt av solen under den lilla stund den ville visa sig. Mysigt! Och nu är det minsann dags för mig att sova, ska bli såå skönt!



Nevets

Vilken fin blogg! Den där kladdkakan ser mumsig ut, Grab me a piece will you? :)

2012-07-04 @ 21:30:55
maggan

vikken finfin tårta :D

2012-07-05 @ 15:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: