20 juni 2012

  2012-06-20 / 21:22:30 / Vardag /
Ännu en dag av strålande sol, bara att passa på att njuta under dagar som denna! För många soliga dagar verkar det ju inte bli i sommar.. Jag och Lizzie packade ner frukosten och en filt och gick ut till parken imorse för att få lite färg. Var helt galet varmt redan vid 10, så skönt! Så några timmar av solande blev det, inte helt fel start på dagen.

Resten av dagen har jag gjort lite ärenden, traskat bort till donken och skrivit upp mig på lite jobb framöver och tagit en låååång dusch för att fräscha upp mig imorn.

För imorn är det dags, då börjar jag mitt nya jobb! Är så SJUKT nervös! För det är inte bara jobb som gäller, utan efter jobbet ska jag följa med på deras sommarfest också för att lära känna mina blivande kollegor. En hel dag med massa nytt folk, nya intryck och en heel del att lära sig, hjäälp..  Önska mig lycka till!!



maggen

puh, de lät som en tuff dag imorn! Men det kommer du klara galant! Var dig själv, fråga om allt som känns oklart och ha kul på festen! LYCKA TILL!!!

2012-06-20 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: