Studenten

  2012-06-15 / 10:21:17 / Vardag /
Ett av barnen till dom vi hyr vårt lilla hus av tar studenten idag och har haft champagnefrukost i ett partytält här på gården nu på morgonen, så har legat och lyssnat på deras studentsånger hela morgonen. Om jag blev avundsjuk? JA! Jag vill så sjukt gärna göra om studentdagen, det var helt klart en av de roligaste dagarna jag haft! Kan inte förstå att det redan är 3 år sedan.

Idag är det iaf Marcus tur att ta studenten, så om nån timme blir jag upphämtad och då bär det av till Filipstad för at kolla när han springer ut och senare i eftermiddag ska vi hem till moster där det blir massa god mat och presentöppnande för Marcus och kusinen som också tar studenten idag! :)

2009 var det jag som tog studenten, sjukt bra dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: