10 mars 2012

  2012-03-10 / 19:23:19 / Vardag /
Äntligen har snön smält bort igen och den underbara solen kommit fram. Var riktigt skönt ute idag. Blev en snabb sväng på stan, dock inget handlande för lilla fattiga mig och sen hem igen. Har gjort äppelpaj som moffats med vaniljsås. Gött. Och så några How I met your mother avsnitt.

Resten av kvällen blir det bara att ta det lugnt och kolla på finalen i melodifestivalen (eller mello som alla säger nu, skitfult). Är galet godissugen också trots att jag redan proppat i mig massa paj och sås. Detta sockerberoende alltså, inte att leka med. Tur att det är så dyrt med godsaker här i norge så att man inte köper det så ofta iaf.

Nej nu ska jag kika på ett avsnitt av big brother. Ciao!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: