2 mars 2012

  2012-03-02 / 13:33:30 / Vardag /


Tjeeenare. Har inte haft så mycket att skriva om de senaste dagarna. Har som sagt flyttat till Oslo nu. Har varit på vikariekurs för dagis den här veckan, så nästa vecka blir det nog att börja jobba med de små barnen. Har även några jobbintervjuer bokade, så får hoppas att dom går bra.

Igår var jag hos AnnaSofia, blev en promenad i det fiina vädret och muffinsbakande. Gott gott gott. Och trevligt. Idag är chill vid aker brygge inplanerat med Anna, och så blir det nog fredagsmys hos As ikväll. Så nu vet ni vad jag har för mig här i Norgelandet. Ciao!


Emma Lannebrink

Hej! Min blogg handlar om mitt liv med adhd och depression, just nu har jag frågestund som slutar ikväll klockan 20:00. Ställ gärna någon/några frågor, jag skulle bli jätte glad :) Du kanske undrar något om adhd eller depression, vilka mediciner jag äter osv? Inga frågor är onödiga, jag svarar ärligt på alla!

Säg till ifall du vill göra bloglovinbyte!



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-03-02 @ 16:55:41
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: