21 oktober 2012

  2012-10-21 / 21:04:11 / Oslo /
Så var helgen slut.. Den har gått alldeles för fort, precis som vanligt. Är så sjukt otaggad inför jobb hela veckan! Speciellt eftersom jag är förkyld och inte mår helt 100. Hoppas bara att jag blir frisk tills nästa helg då det är dags för högskoleprovet! Vill ju inte sitta där och snörvla liksom.
 
Dagen här hemma har iaf spenderats med film, god mat och lite häng i köket med mina fina sambosar. Svamppasta och ben&jerry's smaskade vi i oss idag. Inte tillsammans dock.. Men gott var det minsann. Och nu är det nog läggdags, är riktigt trött trots att jag inte gick upp förens vid 12 idag.. Natti natti!
 
http://1.bp.blogspot.com/_A9i-8Yh1z-8/S-58QJGUTII/AAAAAAAAAPU/e9FnvVRdweg/s1600/lars_and_the_real_girl.jpg
Lars and the real girl blev det idag. Halvbra film..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: