Cancún och New York

  2013-06-18 / 12:22:33 / Resor /
De sista dagarna i Mexiko spenderade jag i Cancún, efter att ha bott på hostel hela resan och bara i dorm den sista månaden så lyxade jag till det med ett all inclusive-hotell på stranden. Inte helt fel med ett eget rum med havsutsikt och obegränsat med mat och dricka! Helt okej god mat för att vara hotellmat och det var grymt skönt att ligga vid poolen och sola och bara ha några steg till stranden och havet. 
 
Sen förra måndagen tog jag flyget till New York där jag mötte upp Marcus. Vi var där 3 dagar och såg oss omkring, åt massa mat och shoppade! New York var riktigt häftigt ändå med alla skyskrapor och sen en gigantisk park mitt i allting. Hade lätt kunnat stanna kvar en vecka till, på 3 dagar hann man inte riktigt med att göra allt, staden är ju ändå rätt stor.. Så dit vill jag åka igen nån gång!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: