HEMMA!!

  2013-06-18 / 10:19:00 / Sydamerika 2013 /
Efter lite mer än 4 månader, 18 veckor, 128 dagar är jag nu tillslut hemma igen! Eller har visserligen varit hemma i typ 4-5 dagar, men ändå. Har haft det helt otroligt bra, var lite vemodigt att sätta sig på planet hem.. Längtade ju hem till min Steven och vännerna men ville också vara kvar och se mer, mer, mer. Kommer nog aldrig känna mig klar med resandet.
 
Sen jag kom hem i fredagskväll har jag myst med min prins som jag saknat helt otroligt mycket! Och i lördags kom familjen hit på lite fika, i söndags kom Linnéa och Björn hit och grillade och spelade spel och igår låg jag ute i solen och försökte få bort mina ljusare fläckar överallt eftersom att jag flagnar en massa.. Asfult.
 
Om några timmar ska jag äntligen möta upp älskade Malin, Madde och Anna! Blir några dagar i linhult med utflykter, god mat och catcha upp om allt som hänt den senaste tiden. Ska bli så mys! Så nu måste jag ta och packa det som ska med :)
 
 
Saknar redan Panamas vita stränder..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: