Första februari

  2014-02-01 / 21:07:16 / Bilder /
Lördagkvällen är här, chipsen och julmusten står på bordet och på tvn är det melodifestivalen som visas. Man är ju ändå en svenne! Lite mysigt är det ändå att kolla på det, även om det inte är så vidare bra egentligen. Steven är iväg på kickoff tills imorgon så det är tur att jag har min lilleplutt Melker som sällskap under kvällen :)
 
Har haft en mysig lördag iaf. Sovmorgon och sen frukost i myskläder framför tvn, sen plocka lite här hemma och efter det blev det en skogspromenad med Anna och Melker. Så himla fint i skogen med all snö! Och bästa Anna tog fina bilder på Melker, måste göra en tavla utav nån av bilderna!
 
Imorgon måste jag ta och plugga lite..Är verkligen inte van vid att jag måste göra något på helgen! Var så skönt när man jobbade och kunde släppa allt när man slutade och gick hem, nu känner jag i princip hela tiden att jag skulle behöva plugga. Men det är väll bara att vänja sig :)
 
Bästa Anna som tagit bilderna! :)


magan

Ååååh snöööö <3

2014-02-08 @ 23:28:07
URL: http://enenkeltillauckland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: