Bye 2013

  2014-01-01 / 17:06:26 / Vardag /
Sista dagen 2013 spenderades hemma i år med Steven och lille Melker. Vi gjorde laxrullar till förrätt, oxfilé, hasselbackspotatis och kantarellsås till huvudrätt och sen blev det lite ost o kex efter maten. Såå gott allting! Vid 12 slaget skålade vi med bubbel och jag fick min nyårskyss av min älskade Steven <3 Bra avslut på ett väldigt bra år!
 
 
Idag tog vi lite sovmorgon och sen tog vi en promenad i skogen med Melker. Kul för honom att springa lös! Så nu ligger han och Steven helt däckade i soffan och jag ser på iron man på tv :)
 
 


magan

Sjuk vinter, ser ut som om det är sommar på alla bilder jag ser hemmifrån!! Eller vår iallafall

2014-01-02 @ 07:15:18
URL: http://enenkeltillauckland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: